Dawanie napiwków jest niepisanym zwyczajem obowiązującym na całym świecie.
W niektórych krajach tzw. ‘service charge’ wliczony jest już do rachunku, jednak w większości przypadków oczekiwane i mile widziane jest nagradzanie drobną kwotą lokalnych kierowców i przewodników, a także bagażowych, pokojowych, kelnerów (zależnie od rodzaju usługi).
W zakładce ‘CENY I TERMINY’ zawsze prezentujemy dodatkowe opłaty, do których zwykle zaliczane są napiwki oraz bilety wstępu. Podane na stronie opłaty są opłatami obowiązkowymi do uiszczenia.
Zawsze zachęcamy również naszych Klientów aby co drugi dzień zostawili na łóżku symbolicznego $ dla osoby zajmującej się sprzątaniem pokoi. Jest to mile widziany, choć całkowicie dobrowolny gest.
Nie polecamy za to wkładania banknotów w paszport w celu zapewnienia sobie lepszego standardowo pokoju. Pracownik recepcji nie ma prawa zmienić w systemie standardu Państwa zakwaterowania i nie pomogą tu żadne kwoty wciskane w rękę czy kieszeń. Możemy otrzymać pokój teoretycznie lepiej położony, ale o tym samym standardzie. Nasze pojęcie lepszej lokalizacji pokoju często niestety nie pokrywa się z wyobrażeniami pracowników recepcji.
Polub Nas na facebook'u...w ten sposób dowiesz się kiedy uruchomimy kolejny z naszych poradników ... dostarczymy również najnowszych ciekawostek z dziedziny podróżowania
... gwarantujemy ZERO SPAMU