Travel Partner

SPÓŹNIENI NA ODPRAWĘ

 

W przypadku spóźnienia na którykolwiek z segmentów lotu należy natychmiast udać się do przedstawicielstwa linii lotniczej, zgłosić problem i poprosić o informację o przewidywanym następnym połączeniu na tej trasie. Jeśli spóźnienie będzie wynikało z winy linii lotniczej lub spowodowane będzie warunkami metereologicznymi wówczas linia lotnicza będzie starała się zapewnić klientowi dalsze, maksymalnie dogodne połączenia. 

UWAGA! Jeśli spóźnienie nie będzie wynikało z winy linii lotniczej realizującej połączenia, a odprawa na pierwotne połączenie jest już zamknięta, linia lotnicza może zażądać dopłaty za zrealizowanie podróży w ramach następnego możliwego połączenia.

Szczególnie ostrożnym i wrażliwym należy być podczas przesiadek w portach tranzytowych. Może się zdarzyć, że z uwagi na kontrole bezpieczeństwa i długie kolejki pasażerów do nich, prześwietlanie bagażu, etc pasażer dotrze do bramki z której pasażerowie wpuszczani są na pokład samolotu już po jej zamknięciu. Wówczas dla linii lotniczej jest to wina pasażera i linia lotnicza może zażądać dopłaty za zrealizowanie podróży w ramach następnego możliwego połączenia.  

W przypadku niestawienia się na lotnisku w wyznaczonym terminie lub spóźnienia się na samolot, nasze biuro nie ma obowiązku zorganizowania dodatkowego przelotu tak, aby mogli Państwo dołączyć do reszty uczestników imprezy.

Z chęcią pomożemy jednak rozwiązać zaistniały problem Klientom naszego biura, ale pasażerowie powinni zdawać sobie także sprawę z faktu, że najtańsze bilety (a takie chcą kupować wszyscy) objęte są wielu restrykcjami jak np: niemożność zmiany terminu i godzin przelotów, nawet za dodatkową dopłatą. Innymi słowy posiadanie biletu wykupionego w takiej taryfie i przybycie do odprawy gdy ta już została zamknięta oznacza bezzwrotną utratę przelotów i ewentualne kupno nowego biletu na przelot.

W przypadku opsiadania biletu, na którym można dokonywać zmian należy zorientować się nad obostrzeniami wprowadzenia tych zmian. Pamiętajmy, że zmiany są najczęściej odpłatne, co wynika z regulaminu linii lotniczych. Jednak, jeżeli cena nowego biletu (po zmianie) jest wyższa od ceny biletu pierwotnego należy również dopłacić różnicę w cenie biletów.

Klientom wykupującym bilety za naszym pośrednictwem pomagamy w przypadku dokonywania wszelkich zmian oraz doradamy przy ewentualnie pojawiających się problemach.

 

Polub Nas na facebook'u...w ten sposób dowiesz się kiedy uruchomimy kolejny z naszych poradników ... dostarczymy również najnowszych ciekawostek z dziedziny podróżowania

... gwarantujemy ZERO SPAMU

 

 

 

 

Zapisz się do Newslettera
I bądź na bieżąco z naszymi ofertami!

OTRZMYWANIE INFORMACJI: Administratorem danych osobowych jest Travel Partner Alicja Kafarska,ul.J.H.Dąbrowskiego 67, 60-523 Poznań. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu świadczenia usługi newsletter, a także w celu marketingu bezpośredniego własnych usług Travel Partner Alicja Kafarska. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przystępuje prawo dostępu i poprawienia ich treści. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH: Administratorem danych osobowych jest Travel Partner Alicja Kafarska,ul.J.H.Dąbrowskiego 67, 60-523 Poznań. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu świadczenia usługi newsletter, a także w celu marketingu bezpośredniego własnych usług Travel Partner Alicja Kafarska. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przystępuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.
Bezpieczne biuro

PARTNERZY